بک لینک اسپم چگونه ایجاد می شود؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


یکی مشکلاتی که اکثری از وبسایت ها ساخت بک لینک رایگان با آن دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند بک پیوند اسپم میباشد که خیر فقط جریمه وب سایت را در پی دارااست ، بلکه موجب حذف برخی از صفحه ها از حاصل گوگل میگردد و زحماتی که روی تارنما کشیده گردیده را هدر می‌دهد. درین مقاله توضیح می‌دهیم که بک پیوند اسپم چه چیزی است و چه خصوصیت هایی داراست و چه طور می بایست از شر تاثیرات منفی آن خلاص شد.

گهگاه این بک لینک و پیوند ها بوسیله خویش شما به غلط ساخت گردیده اند و در بعضا مورد ها نیز جز تهاجم ها seo منفی به حساب آورده می شود و به وسیله رقبای شما تثبیت گردیده اند. هرچه میباشد می بایست سریعتر این ایراد را برطرف فرمایید.( یکی‌از مهمترین مقالاتی که مالکان و مدیران وبسایت ها بایستی بخوانند تا گرفتار اقدامات منفی رقبا نشوند: راه و روش های رویارویی با تهاجم ها seo منفی)

در صورتی‌که در به وسیله ابزار محاسبه و تخلیل وب سایت ، تا به امروز با فاکتوری به اسم اسپم اسکور عکس العمل داشته اید ، می بایست بدانید که یک سیستم امتیازدهی منفی میباشد و هرچه امتیاز وب سایت به ازای spam score کمتر باشد بهتر میباشد.

در یک حرف؛ لینک و پیوند اسپم ، بک پیوند های بد می باشند!

خصوصیت های بک لینک و پیوند اسپم چه می‌باشد؟
بک لینک و پیوند اسپم که تحت عنوان لینک و پیوند های بد ، سمی یا این که غیرطبیعی شناخته می‌شوند، کیفیت و جايگاه پایینی دارا هستند و تاثیرات مخربی در درجه وبسایت شما خواهند گذاشت. این نوع پیوند ها تخت‌گاز به وسیله الگوریتم پنگوئن گوگل شناسایی می گردند و جریمه وبسایت را درپی خواهد داشت که سود آن ، کاهش محسوس ترافیک تارنما میباشد.

از نگاه اصول و معیارهای بهینه سازی ، بک پیوند های اسپم یک سری خصوصیت بارز دارا هستند که از وب سایت هایی با وضعیت پایین اخذ میگردند:

وب سایت هایی با قدمت دامنه معدود

سایتهایی با تعداد صفحه های بسیار نادر

سایتی که دامین اتوریتی پایینی دارااست

اینترنت سایتی که spam score بالایی داراست

وبسایت هایی که پی رنک پایینی دارا‌هستند

سایتی که سکو moz پایینی داشته باشد

صفحاتی که بیشتر از 100 لینک و پیوند فرنگی در خویش مکان داده اند

وبسایت هایی که به وسیله پنگوئن یا این که پاندای گوگل جریمه گردیده اند

توصیه میکنیم مطلقا نوشته ی علمی کاهش spam score وب سایت را مطالعه کنید تا با شیوه ها و اصول کاهش امتیاز اسپم وبسایت خویش به طور کامل آشنا گردید.

بک پیوند اسپم به چه شکل ساخت میگردد؟
عارضه ها مختلفی وجود داراست که چرا یک تارنما بک لینک و پیوند اسپم اخذ نموده است.

متاسفانه بعضی از تارنما ها با پکیج های فروش بک پیوند را با وعده ارتقاء سکو و ترافیک تارنما ارائه میدهند و بخش اعظمی از اشخاص به جهت علم نادر دراین باره و جهت بالا بردن سکو وب سایت خویش مبادرت به خرید بک لینک و پیوند می نمایند، که‌این طریق به طور کامل منسوخ گردیده و تماما خطا میباشد و با ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند اسپم برای وبسایت ناخواسته موجب افت سکو آن در گوگل می گردند.

همینطور قابلیت و امکان داراست شما پروژه بهینه سازی وبسایت خویش را به شخص سوای تخصصی سپرده باشید و وی بک پیوند های متعددی را سوای اطلاع از مضرات آن برای وبسایت شما تثبیت کرده‌با‌شد و اینگونه به وب سایت جراحت بزند.

مهمترین انگیزه بک پیوند اسپم ، کار تخریبی رقبا در مقابل وبسایت شماست و موجب باخت شما در رقابت برای کسب درجه بهتر در نتیجه ها کاوش می گردد.

به طور کلی اهمیت ندارد که چه‌طور بک لینک و پیوند های اسپم برای تارنما شما تثبیت گردیده ، اصلی این میباشد که هرچه سریعتر آن‌ها‌را حذف نمائید.

تفاوت فی مابین بک پیوند خوب و اسپم در کیفیت سایتی میباشد که به وبسایت شما لینک و پیوند داده.

شما از روش کنسول جستجوی گوگل میتوانید پیوند هایی که به سایتتان داده گردیده را محاسبه نمائید و با تحلیل اسپم اسکور هرمورد ، پیوند های بی کیفیت را با ابزار disavow حذف کنید. جهت شناخت با این ابزار نوشته‌علمی ابزار disavow را ملاحظه کنید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: